.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتماد مردم بزرگترین سرمایه موسسه مهر

مراسم تودیع دکتر احمد شفیع زاده و معارفه دکترغلامحسن نتاج به عنوان مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری مهر با حضورمهندس پرویز فتاح ، مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه ، کلولی مدیر عامل بنیاد تعاون بسیج ، مدیران عامل موسسات مالی و اعتباری ثامن الائمه ، قوامین و جمعی از معاونان و کارکنان موسسه مهر در مرکز آموزش عالی بانکداری بانک مرکزی برگزار شد .

• اعتماد مردم بزرگترین سرمایه مهر
به گزارش اداره کل روابط عمومی مهندس پرویز فتاح در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شفیع زاده ، موفقیت این موسسه در جایگاه اعتماد و اطمینان گسترده مردم را در پایبندی مدیران موسسه این مجموعه به فرهنگ و تفکر بسیجی و همچنین تفکر راهبردی دانست و گفت : این توانمندی ها به عنوان بزرگترین سرمایه موسسه مالی و اعتباری مهر محسوب می شود .

• موسسه مهر به بانک تبدیل می شود
وی همچنین از تبدیل شدن موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک خبر داد و گفت : قصد ادغام موسسات مهر، انصار و ثامن الائمه را نداریم و موسسه مالی و اعتباری مهر به طور جداگانه و همگام با ضوابط بانک مرکزی به کار خود ادامه خواهد داد و در آینده ای نزدیک به بانک مهر تبدیل می شود .

• حضور شفیع زاده در هیئت مدیره
مهندس فتاح با بیان اینکه دکتر شفیع زاده در هیئت مدیره موسسه مهر باقی خواهد ماند ، خطاب به نتاج اظهار داشت : موسسه مهر نیز همچون موسسه انصار باید به بانک تبدیل شود که البته مقدمات این کار توسط شفیع زاده مدیر عامل سابق فراهم شده است .

• موسسه مهر و رشد 62 درصدی در بازار سرمایه
همچنین دکتر احمد شفیع زاده مدیر عامل سابق موسسه مالی و اعتباری مهر در این مراسم گفت : موسسه مالی و اعتباری مهر با بیش از 16 سال سابقه فعالیت در بازار پولی و مالی کشور خدمات متنوعی را با اقشار مختلف مردم و بویژه بسیجیان ارائه کرده که جایگاه قابل قبولی را به دست آورده است .

وی با ارائه گزارش مختصری به عملکرد موسسه در چند سال گذشته پرداخت و گفت : در سال 85 سند راهبردی موسسه تدوین شدو بر مبنای این سند در چشم انداز 10ساله برنامه ها را شروع کردیم که فعالیت های زیادی در این راستا انجام شد .
وی ادامه داد : تلاش در جهت تحقق بانکداری اسلامی پیشرفته ، توسعه سهم بازار و خدمت رسانی به بسیج ، بهینه سازی منابع و مصارف ، جلب اعتماد عمومی و تقویت نظام کنترلی و حقوقی موسسه از جمله راهبردهایی بود که در این برنامه 10 ساله تدوین شده است .

وی در ادامه به پیشرفت های موسسه در توسعه سهم بازار اشاره کرد و گفت : موسسه مالی و اعتباری مهر در سال جاری با 62 در صد رشد توانست بیشترین سهم بازار را در بین بانک های دولتی و خصوصی به خود اختصاص دهد . موسسه در ارائه تسهیلات نیز روند رو به رشدی داشته است به طوری که در سال جاری 41 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است ، البته این تسهیلات به صورت هدفمند در حوزه صنایع مولد و اشتغالزایی بوده و در تولید و صنعت از جمله در صنایع خودرو و نان صنعتی در راستای حمایت از این صنایع تسهیلات ارائه شده است .

وی افزود : این موسسه به عنوان دومین موسسه اعتباری در نظام پولی کشور مدیریت ریسک را با هدف مدیریت مستقل ، پویا و مدبر راه اندازی کرده است .

دکتر شفیع زاده رعایت موازین شرعی در بانک ها را یکی از دغدغه های مراجع و علمای کشور دانست و تصریح کرد : با توجه به تاکید مراجع و علما بر رعایت موازین شرعی در بانکداری ، موسسه مالی واعتباری مهر در پیگیری استقرار نظام بانکداری اسلامی ، فعالیت های متعددی از جمله برگزاری دوره های آموزشی در این زمینه برای معاونان ، مدیران ، روسای شعب و موسسه انجام داده که این نشان از پایبندی موسسه به حرکت در زمینه بانکداری اسلامی است .

• حمایت از بنگاه های اقتصادی
در ادامه مراسم غلامحسن نتاج مدیر عامل جدید مهر با بیان اینکه تحقق بانکداری اسلامی یکی از اهداف متعالی موسسه است گفت : باید بانکداری اسلامی را مد نظر قرار دهیم و در همان مسیری که این موسسه از گذشته آن را دنبال کرده حرکت کنیم تا بتوانیم در راستای بانکداری اسلامی گام برداریم .

او به معضلات اساسی کشور از جمله بیکاری اشاره کرد و گفت : رفع این معضلات نیازمند ایجاد بنگاه های اقتصادی است و باید در این جهت برای تقویت بنگاه ها نیز گام های اساسی برداشته شود .

در ادامه مراسم مهدی قاسمی قائم مقام و معاون منابع انسانی به نمایندگی از کارکنان و مدیران ، دکتر شفیع زاده را مدیری متعهد و دلسوز ، پایبند به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سرباز مخلص ولایت و نمونه بارز یک مدیر بسیجی دانست .

وی در وصف دکتر شفیع زاده گفت: از جان گواهم بر مهری که از روزگاران مدیریت جناب آقای دکتر شفیع زاده بر دل همه مان نشسته است . جملات من در بدرقه کسی است که گرچه امروز از اتاق مدیرعاملی موسسه مالی و اعتباری مهر می رود اما آثار راهبردی 4 ساله وی از بند بند بنای این موسسه رفتنی نیست . دکتر شفیع زاده بر توسعه معنویت کارکنان موسسه تاکید هماره داشت و شعبه ها و باجه های مهر را عبادتگاه مهربان لایزال می خواند و خود با وضو آستین کار بالا می زد و به کارمند و مدیر و معاون سفارش به همین می کرد .

وی افزود : در عین آنکه از توسعه بانکداری الکترونیک و گام سپردن در طریق بانکداری اسلامی دمی غفلت نکرد و خستگی و آزردگی نشناخت .پیشرفت و قد برافراشتگی موسسه مالی و اعتباری مهر در روزگاران مدیریت ایشان بر اهالی اقتصاد پوشیده نیست واین همه نه ممکن بود اگر جهد گسترده علمی و کوشش در روز آمدی دانش بانکداری جناب شفیع زاده نبود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : برای حاج احمد در هر سنگری که از این پس به تلاش گمارده شوند ، صحت و سلامت و عافیت آرزومندیم و همراه با جمع کارکنان و معاونان موسسه ایشان را به رب الارباب می سپاریم باشد که باز ببینیم دیدار آشنا را

وی خطاب به دکتر نتاج نیز گفت : مفتخریم سکاندار جدید را قبل از اینکه غلامحسن نتاج بدانند ، او را به ادب ، به اخلاق ،متدین و ولایتمدار می شناسند . مهریان نیز آغوش گرم و پر مهر خود را به استقبال وی همچون حاج احمد گشوده اند .

گاه ؛ گاه سلام به ایشان است و هم عهدی با وی که ما قد موسسه مالی و اعتباری مهر را هم در مسیر جهاد اقتصادی از بلندای بانک اسلامی مهر برافراشته تر می خواهیم و به این پیمان با ایشان خستگی و ضعف نمی شناسیم . یا علی مدد یا علی مدد یا علی مدد

در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیر عاملی موسسه مالی و اعتباری مهر به دکترنتاج تفویض و به پاس قدردانی از زحمات ارزشمند و شایسته دکتر شفیع زاده از سوی مدیران عامل بنیاد تعاون سپاه ، بسیج ، مدیران عامل موسسات تحت پوشش بنیاد تعاون بسیج و موسسه مهر ، معاونین ، مدیران کل استانها و کارکنان لوح سپاس و هدایایی تقدیم شد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.